Пластикові тази та відра, в загальній кількості 1590 шт.
Додатково:
пластикові тази та відра а саме: таз (пластик) ємністю 80л. в кількості 20 шт., відро (пластик) ємністю 15л. в кількості 990 шт., відро (пластик) ємністю 12л. в кількості 430 шт., відро (пластик) ємністю 20л. в кількості 150 шт
Реєстраційний номер лота
482575
Категорія
Господарчі товари
Відомості про обтяження майна:
Постанова Ужгородського міськрайонного суду №308/8777/19 від 08.08.2019 року;
Постанова про опис та арешт майна боржника ВП №61147535 від 10.02.2020року, Виноградівський РВДВС Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ);
- Учасник 1 - 07-06-2021 18:16 (очікує підтвердження)
- Учасник 2 - 14-06-2021 11:16 (очікує підтвердження)
- Учасник 3 - 17-06-2021 15:26 (очікує підтвердження)
- Учасник 4 - 19-06-2021 11:03 (очікує підтвердження)
- Учасник 5 - 23-06-2021 00:13 (очікує підтвердження)
- Учасник 6 - 28-06-2021 07:38 (очікує підтвердження)
Порядок ознайомлення з майном:
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Виноградівський районний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ)
ознайомлення у організатора
Заявки на ознайомлення на електронну скриньку:uz.torgi@setam.net.ua тел.:+380503992052 ( за попередньою домовленістю)- Закарпатська філія ДП "СЕТАМ"
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Виноградівський районний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ)