Товари широкого вжитку, у кількості 10 найменувань
Додатково:
1. Фонарик NISHICA NS-200, б/в - 4 шт.; |
2. Фонарик NISHICA NS-9191, б/в - 1 шт.; |
3. Настольна гра "Футбол", б/в - 1 шт.; |
4. Футляр для дисків, різних кольорів, б/в - 82 шт.; |
5. Стаканчики для морозива FAQIANG (в упаковці 6 шт.) - 13 уп.; |
6. Набір посуду REOONA (в наборі 3 каструлі з кришками), б/в - 22 уп.; |
7. Набір скляних тарілок для фруктів GLASS (в наборі 7 шт.) - 13 уп.; |
8. Набір скляних салатниць SMP (в наборі 6 шт.) - 45 уп.; |
9. Чайний набір (6 тарілок, 6 чашок, 1 чайник), б/в - 2 набори; |
10. Набір стаканів GLASES, різнокольорових (в наборі 6 шт.) - 4 уп. |
1) р/н 20429206 від 09.04.2019 року, постанова про арешт майна боржника 58652335 від 19.03.2019 року, Хустський РВ ДВС ГТУЮ у Закарпатській області;
2) р/н 26697977 від 11.06.2019 року, постанова про арешт майна боржника 59318596 від 11.06.2019 року, Хустський РВ ДВС ГТУЮ у Закарпатській області;
3) р/н 27032324 від 25.09.2019 року, постанова про арешт майна боржника 59478962 від 08.07.2019 року, Хустський РВ ДВС ГТУЮ у Закарпатській області;
- Учасник 1 - 11-01-2021 22:28 (очікує підтвердження)
- Учасник 2 - 17-01-2021 10:40 (очікує підтвердження)
ознайомлення у зберігача
За місцем знаходження майна: Колгоспна Закарпатська область, м. Хуст, вул, 5, Паньків. Ігор Олегович, тел. 0976689688, у робочий час з 08.00 год. по 17.00 год.
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Хустський районний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ)