Автомобіль «DACIA SANDERO STEPWAY», р.н. BT11ASK, кузов №UU15SDA4550468203, 2014 р.в.
Колір
чорний
Додаткові відомості
Ринкова вартість конфіскованого майна становить 240 697,00 коп., в тому числі: ПДВ – 47 849,31 грн., акцизний податок – 22 329,15 грн., ввізне мито –24 069,70 грн.
Комплектація
Базова
Номер кузову
UU15SDA4550468203
Марка
DACIA
Модель
SANDERO
Oб'єм двигуна, см. куб.
1461
Вид пального
Дизель
Пробіг
67586
Pік випуску
2014
Додатково:
Лакофарбове покриття автомобіля має незначні подряпини, сліди корозії та сколи.
Реєстраційний номер лота
458164
Категорія
Легкові автомобілі
Відомості про обтяження майна:
Арешт рухомого майна, постанова про опис та арешт майна боржника, 02.04.2020, ВПВР УЗПВР у Чернівецькій області Південно-Західного МУ МЮ (м. Івано-Франківськ)
Порядок ознайомлення з майном:
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Чернівецькій області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано - Франківськ)
ознайомлення у зберігача
Представник Буковинської митниці ДМС – ДОВГАНЬ Валентина Іванівна, тел. 0953881815
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Чернівецькій області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано - Франківськ)